keskiviikko 20. marraskuuta 2013

                                        tämän päivän hepa jutut

Menin jeromilla vähän pihassa ja saatiin uus satula huone kuntoon ja on hieno. Laitan josain vaiheessa siitäkuvan. :)  Kävin hoitaaa Teyrin ja Sateen. Teyrikun  pääti karata Sateen aitaan mutta saatiin kiini ja omaan tarhaan.Nyt pari kuvaa kaikista:)
^ teyrin harja näytää kauheelta kun oli 
kesällä kesäihotuma niin:( mutta paranemaan päin:)<3

                                                   jeromilla kesällä este tunin jälkeen<3
   

                                                  sade talvella talissa<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti