tämän päivän hepa jutut
Menin jeromilla vähän pihassa ja saatiin uus satula huone kuntoon ja on hieno. Laitan josain vaiheessa siitäkuvan. :) Kävin hoitaaa Teyrin ja Sateen. Teyrikun pääti karata Sateen aitaan mutta saatiin kiini ja omaan tarhaan.Nyt pari kuvaa kaikista:)
^ teyrin harja näytää kauheelta kun oli
kesällä kesäihotuma niin:( mutta paranemaan päin:)<3
jeromilla kesällä este tunin jälkeen<3
sade talvella talissa<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti