oskuni
sunnuntai 24. marraskuuta 2013
Tossa on teyristä ja jeromista video<3
1 kommentti:
minä ja my promise
24. marraskuuta 2013 klo 0.59
siskoni heitti tossa vesi astiasta kepin :DDD
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
siskoni heitti tossa vesi astiasta kepin :DDD
VastaaPoista