oskuni
torstai 21. marraskuuta 2013
tulin koulusta ja ajatelin mennä kohta ratsastaa otan materiaalia tunnistä :)tossa laitoin vaan video
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti