heivaan kaikki olen vaihtanut blogin
nimeä oskuni koska minnulla on uusi hevonen . jermu alkoi käydä pieneksi mutta nyt tulee enemmään minun hevosestani oskusta<3
oskun on Amerikian ravuri ruuna ikä on 12v osku on ihana hevonen . osku on kiltti ja lempeä ei tekisi pahaa kärpäsellekään .osku oli enen ravuri mutta dressi ja muut ongelmat ei ollu hyvä lajille niin siitä tuli ratsu .OSKU ON MAILMAN IHANIN HEVONEN<3