torstai 18. syyskuuta 2014

                                         MOI KAIKKII NYT OON PITÄNYT TAUKOO KIRJOTELUSTA
mulla on ollu kesä hirveetä vilinää osku on opunu laukan ja oli myös suruja jos tiedätte sen teyrin niin se hevonen kuoli onnettomuudessa
mutta muuhun kivaan osku on ollu mathti hevonen ja muuta kivaa ja nyt taas kirjotelen :)))