lauantai 28. joulukuuta 2013
torstai 5. joulukuuta 2013
sunnuntai 24. marraskuuta 2013
torstai 21. marraskuuta 2013
keskiviikko 20. marraskuuta 2013
tämän päivän hepa jutut
Menin jeromilla vähän pihassa ja saatiin uus satula huone kuntoon ja on hieno. Laitan josain vaiheessa siitäkuvan. :) Kävin hoitaaa Teyrin ja Sateen. Teyrikun pääti karata Sateen aitaan mutta saatiin kiini ja omaan tarhaan.Nyt pari kuvaa kaikista:)
^ teyrin harja näytää kauheelta kun oli
kesällä kesäihotuma niin:( mutta paranemaan päin:)<3
jeromilla kesällä este tunin jälkeen<3
sade talvella talissa<3
Meijän hepat
jeromi on ihan ja seuralinen poni se on mun eka ikioma koulutettu poni. On meillä myös islanin hevonen teyri se on herkä ja joskus villi mutta silti sisältä hyvä:)ei unoheta Sadetta sade on pilkuponi sen säkä on noin 110 se on villi tamma joka osaa tehhä jekuja ja mutta kaiken tuon villin ruumiin sisällä sykii lämmin ja kiltiponi<3 tossa ne meijän hepat siis on mun on ponikujan jerome ja siskon on usvanmetsän sade ja teyri on kaikien <3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)