lauantai 28. joulukuuta 2013

           tänään mennään poneillaja hyvää uuta vuotta kaikille

 ponit toivotavat hyvä uuta vuottakaikkille :)



torstai 5. joulukuuta 2013


                                                 Sä oot kun mulle pikku veli jotta pitää vahtii ja hoitaa ja sille
                                                                voit kertoo kaikkia rakaat asiat :)<3<3
                                                      Mummollani on tänään syntärit mä toivotan onnee sille paljon 
                                             jatoivoisin että hänparanisi:)

sunnuntai 24. marraskuuta 2013

                                           meijän tallin tonttu on tossa:)

                                            meijän satula huoneen eläimet

                                  meillä on satula huoneessa kaksi pientä eläintä niiden nimet on rusina ja helmi 
                                                                 Rusina<3
                        helmi<3
 

                                                Tossa on ntämän päiväsii kuvii hepoista ja tallihuoneesta :)



                                             hei!

                                         meillä on myynissä koulusatula käytetty ja hinta on 100e
                                      paikka kunta on iisalmi ja osote on pörsänmäki ja tien numero on heinuksentie 456 
                            kommentoi ja laittapuh numero jos olet kiinostunut :) tossa on kuviasiitä





 siskoni tiinan tekemävideo sadesta <3

  Tossa on teyristä ja jeromista video<3 

                                                       tänään

                                 tännään aijon ottaaa kuvii blogiin ja kun on lunta ja ratsastan siinä ja otetaan  videoita

torstai 21. marraskuuta 2013

                                                                   tänään meninjeromilla pihaassa ja meni hyvin
                                                               seon munpoikani <3
tossa kesältä järven ranasta tulossa
kun oli puukatunu :)<3

                                        Mun blogin tekijtä siinä ei oo kun kaksi :) 

 siskoni jonna<3
                                                                          
                                                                                  mä tossa alla:)

tulin koulusta ja ajatelin mennä kohta ratsastaa otan materiaalia tunnistä :)tossa laitoin vaan video

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

                                   pari videota

                                            mun aani saataa olla kamalajos näkyy :DD

                                        tämän päivän hepa jutut

Menin jeromilla vähän pihassa ja saatiin uus satula huone kuntoon ja on hieno. Laitan josain vaiheessa siitäkuvan. :)  Kävin hoitaaa Teyrin ja Sateen. Teyrikun  pääti karata Sateen aitaan mutta saatiin kiini ja omaan tarhaan.Nyt pari kuvaa kaikista:)
^ teyrin harja näytää kauheelta kun oli 
kesällä kesäihotuma niin:( mutta paranemaan päin:)<3

                                                   jeromilla kesällä este tunin jälkeen<3
   

                                                  sade talvella talissa<3

 
                             Sade meij
än pikku leidi <3

jeromilla jotain 50CM 


ei ole mitään täydelisiä:)

sade taustalla<3

                                               Meijän hepat

                   jeromi on ihan ja seuralinen poni se on mun eka ikioma koulutettu poni. On meillä myös islanin hevonen  teyri se on herkä ja joskus villi mutta silti sisältä hyvä:)ei unoheta Sadetta sade on pilkuponi sen säkä on noin 110 se on villi tamma joka osaa tehhä jekuja ja mutta kaiken tuon villin ruumiin sisällä sykii lämmin ja kiltiponi<3      tossa ne meijän hepat siis on mun on ponikujan  jerome ja siskon on usvanmetsän sade ja teyri on kaikien <3