oskuni
lauantai 28. joulukuuta 2013
tänään mennään poneillaja hyvää uuta vuotta kaikille
ponit toivotavat hyvä uuta vuottakaikkille :)
torstai 5. joulukuuta 2013
Sä oot kun mulle pikku veli jotta pitää vahtii ja hoitaa ja sille
voit kertoo kaikkia rakaat asiat :)<3<3
Mummollani on tänään syntärit mä toivotan onnee sille paljon
jatoivoisin että hänparanisi:)
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)