MOI KAIKKII NYT OON PITÄNYT TAUKOO KIRJOTELUSTA
mulla on ollu kesä hirveetä vilinää osku on opunu laukan ja oli myös suruja jos tiedätte sen teyrin niin se hevonen kuoli onnettomuudessa
mutta muuhun kivaan osku on ollu mathti hevonen ja muuta kivaa ja nyt taas kirjotelen :)))
oskuni
torstai 18. syyskuuta 2014
tiistai 24. kesäkuuta 2014
torstai 5. kesäkuuta 2014
heivaan kaikki olen vaihtanut blogin
nimeä oskuni koska minnulla on uusi hevonen . jermu alkoi käydä pieneksi mutta nyt tulee enemmään minun hevosestani oskusta<3
oskun on Amerikian ravuri ruuna ikä on 12v osku on ihana hevonen . osku on kiltti ja lempeä ei tekisi pahaa kärpäsellekään .osku oli enen ravuri mutta dressi ja muut ongelmat ei ollu hyvä lajille niin siitä tuli ratsu .OSKU ON MAILMAN IHANIN HEVONEN<3torstai 5. joulukuuta 2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

