torstai 18. syyskuuta 2014

                                         MOI KAIKKII NYT OON PITÄNYT TAUKOO KIRJOTELUSTA
mulla on ollu kesä hirveetä vilinää osku on opunu laukan ja oli myös suruja jos tiedätte sen teyrin niin se hevonen kuoli onnettomuudessa
mutta muuhun kivaan osku on ollu mathti hevonen ja muuta kivaa ja nyt taas kirjotelen :)))

tiistai 24. kesäkuuta 2014

                          osku on oppinu laukan jee <3

                                   osku ei ennen osannu lauka mutta me opetetiin sille nyt se on mahtia <3

torstai 5. kesäkuuta 2014

                                                  

                         heivaan kaikki olen vaihtanut blogin

nimeä oskuni koska minnulla on uusi hevonen . jermu alkoi käydä pieneksi mutta nyt tulee enemmään minun hevosestani oskusta<3

oskun on Amerikian ravuri ruuna  ikä on 12v osku on ihana hevonen . osku on kiltti ja lempeä ei tekisi pahaa kärpäsellekään .osku oli enen ravuri mutta dressi ja muut ongelmat ei ollu hyvä lajille niin  siitä tuli ratsu .OSKU ON MAILMAN IHANIN HEVONEN<3

perjantai 7. helmikuuta 2014

lauantai 28. joulukuuta 2013

           tänään mennään poneillaja hyvää uuta vuotta kaikille

 ponit toivotavat hyvä uuta vuottakaikkille :)