oskuni
keskiviikko 20. marraskuuta 2013
jeromilla jotain 50CM
ei ole mitään täydelisiä:)
sade taustalla<3
2 kommenttia:
Unknown
22. marraskuuta 2013 klo 4.55
söpö poni ja sade myös! :)<3
T: ellujavilma.blogspot.com
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
minä ja my promise
24. marraskuuta 2013 klo 0.43
kiitti :)<3
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
söpö poni ja sade myös! :)<3
VastaaPoistaT: ellujavilma.blogspot.com
kiitti :)<3
VastaaPoista