keskiviikko 20. marraskuuta 2013

                                               Meijän hepat

                   jeromi on ihan ja seuralinen poni se on mun eka ikioma koulutettu poni. On meillä myös islanin hevonen  teyri se on herkä ja joskus villi mutta silti sisältä hyvä:)ei unoheta Sadetta sade on pilkuponi sen säkä on noin 110 se on villi tamma joka osaa tehhä jekuja ja mutta kaiken tuon villin ruumiin sisällä sykii lämmin ja kiltiponi<3      tossa ne meijän hepat siis on mun on ponikujan  jerome ja siskon on usvanmetsän sade ja teyri on kaikien <3                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti