oskuni
sunnuntai 24. marraskuuta 2013
siskoni tiinan tekemävideo sadesta <3
1 kommentti:
minä ja my promise
24. marraskuuta 2013 klo 1.03
en tiedämiksi ääniei kuullu mutta jos kuuluu niin hyvä:)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
en tiedämiksi ääniei kuullu mutta jos kuuluu niin hyvä:)
VastaaPoista