torstai 5. kesäkuuta 2014

                                                  

                         heivaan kaikki olen vaihtanut blogin

nimeä oskuni koska minnulla on uusi hevonen . jermu alkoi käydä pieneksi mutta nyt tulee enemmään minun hevosestani oskusta<3

oskun on Amerikian ravuri ruuna  ikä on 12v osku on ihana hevonen . osku on kiltti ja lempeä ei tekisi pahaa kärpäsellekään .osku oli enen ravuri mutta dressi ja muut ongelmat ei ollu hyvä lajille niin  siitä tuli ratsu .OSKU ON MAILMAN IHANIN HEVONEN<3

2 kommenttia:

  1. Heippa! Haluaisin kysyä, että oliko Jeromin virallinen nimi Ponikujan Jerome? Jerome oli projektiponini Kainastolla, ja koulutin Jeromea:) Jos vain on mahdollista, niin kertoisitko, minne Jerome lähti?:) Ota minuun yhteyttä sähköpostilla: karoliina.kujanpaa@gmail.com
    Kiitos jo etukäteen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei ja oli mä koulutin ponin loppuun ja me ostetiin se markolta nyt jermome on uudessa kodissa :))

      Poista